آشنایی با بازیکن فوتبال به نام پله
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

پله با میانگین تقریباً یک گل در هر بازی در طول دوران حرفه ای خود ، علاوه بر پیش بینی حرکت حریفانش در زمین ، در زدن توپ با هر دو پا مهارت داشت. در حالی که عمدتا مهاجم بود ، او همچنین می توانست عمق بازی را از دست بدهد و نقش بازیسازی را ایفا کند ، با کمک بینایی و توانایی پاس دادن پاس گل می دهد و همچنین از مهارت های دریبلینگ خود برای عبور از حریف استفاده می کند. در برزیل ، او به دلیل موفقیت هایش در فوتبال و حمایت صریح از سیاست هایی که شرایط اجتماعی فقرا را بهبود می بخشد ، به عنوان یک قهرمان ملی شناخته می شود. ظهور او در جام جهانی 1958 جایی که او اولین ستاره سیاه پوست جهان شد منبع الهام بود. [5] در طول دوران حرفه ای و بازنشستگی ، پله چندین جایزه فردی و تیمی را برای عملکرد خود در این زمینه ، رکوردشکنی هایش و میراث در این ورزش دریافت کرد.

پله در Trés Corações در سال 1940 متولد شد و خیابانی به نام او در شهر دارد - Rua Edson Arantes do Nascimento. مجسمه ای از Pelé نیز به طور برجسته در میدان نزدیک مرکز شهر قرار دارد.
پله در 23 اکتبر 1940 با عنوان ادسون آرانتس دو ناسیمنتو در Três Corações ، Minas Gerais ، برزیل متولد شد ، پسر دوندینیو ، فوتبالیست فلومینانس (متولد ژائو راموس دو ناسیمنتو) و سلست آرانتس. او بزرگتر از دو خواهر و برادر بود. [6] نام او از نام مخترع آمریکایی توماس ادیسون گرفته شده است. [7] والدین او تصمیم گرفتند که "i" را حذف کرده و او را "ادسون" بنامند ، اما در شناسنامه اشتباهی رخ داد و بسیاری از اسناد نشان داد که نام وی "ادیسون" است ، نه "ادسون" ، همانطور که او نامیده می شود. [7 ] [8] وی در ابتدا توسط خانواده خود به "دیکو" ملقب شد. [6] [9] او در دوران مدرسه ، نام مستعار "پله" را دریافت کرد ، زمانی که ادعا می شود به دلیل تلفظ نام بازیکن مورد علاقه اش ، دروازه بان محلی واسکو دا گاما بیله ، آن را به او داده اند ، اما او به اشتباه صحبت کرد اما هرچه بیشتر شکایت می کرد گیر. در زندگینامه خود ، پله اظهار داشت که نمی داند معنی این نام چیست و همچنین دوستان قدیمی اش نمی دانند. [6] جدا از این ادعا که این نام از نام بیله گرفته شده است و این عبری به معنای "معجزه" (פֶּ֫לֶא) است ، این کلمه در پرتغالی هیچ معنی شناخته شده ای ندارد.





:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: